مزایای استفاده از وبلاگ نویسی سایت

مزایای استفاده از وبلاگ نویسی سایت

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
1,759 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۲۵ مرداد ۱۴۰۰

امروزه با گسترش فضای وب، کسب‌ و‌ کار‌ های بسیاری برای تبلغات و فروش از این فضای سراسری استفاده می‌کنند. یکی از راه‌ های تبلیغات برای فروش بیشتر و بهتر، وبلاگ نویسی سایت یا بازاریابی محتوا است. استفاده از بازاریابی محتوا باعث شده است تا کسب و کار‌ ها بتوانند خودشان را بهتر به مشتری معرفی کنند و گام موثری در جهت جذب پرسونا بردارند. اما این وبلاگ نویسی چگونه باعث پیشرفت سایت و کسب‌ و‌ کار اینترنتی شما می‌شود؟

favayed blog 112 - مزایای استفاده از وبلاگ نویسی سایت

چرا باید وبلاگ نویسی کنیم؟

با استفاده از قسمت وبلاگ، می‌توان نیازسنجی کرد به این صورت در ارائه خدمات می‌ توان نیاز مخاطبان را در نظر گرفت و در نتیجه فروش موفق‌ تری داشت.

قسمت وبلاگ در ایجاد نیاز نیز نقش به سزایی دارد، بسیاری از کسب‌ و‌ کار‌ ها ابتدا با استفاده از وبلاگ نویسی سایت یک نیاز را در مخاطبان خود ایجاد کرده و سپس جهت رفع آن محصولات یا خدماتی را ارائه می‌ دهند.

هنگامی که به صورت منظم در سایت خود محتوا گذاری کنید، گوگل سایت شما را به عنوان یک سایت فعال شناسایی کرده و ارزش سایت کسب و کار شما را بالاتر از رقبا ارزشیابی می‌کند. به این صورت در کلمات کلیدی معین، صفحه شما بالاتر از رقبا قرار می‌گیرد.

مزایای وبلاگ نویسی سایت

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود کسب‌ و‌ کار‌ ها از بازاریابی محتوا و وبلاگ‌ نویسی استقبال کنند. اگر از دید آمار و نتایج به این موضوع نگاه کنیم، موارد زیر دلیل این استقبال را به خوبی نشان می‌دهند.

  • لینک‌های ورودی به سایت‌هایی که وبلاگ دارند تا نود و هفت درصد بیشتر از کسب‌ و‌ کار‌ های اینترنتی است که از وبلاگ استفاده نمی‌کنند.
  • طبق تحقیقاتی که در کشور آمریکا انجام شده است، هشتاد و یک درصد از کاربران آمریکایی به اطلاعاتی که در وبلاگ‌ ها منتشر می‌شوند اعتماد دارند.
  • افرادی که در کسب‌‌ و‌ کار خود از دیجیتال مارکتینگ به خصوص بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند؛ در جذب مشتری شصت و هشت درصد موفق‌ تر عمل می‌کنند.
  • طبق نتایج شصت درصد از کاربرانی که محتوا های سفارشی یک وبلاگ را مطالعه می‌کنند، به شرکت منتشر کننده محتوا اعتماد می‌کنند و جهت خرید محصول یا دریافت خدمات از همان شرکت‌ ها کمک می‌گیرند.

marketing 632 - مزایای استفاده از وبلاگ نویسی سایت

اهمیت بازاریابی محتوا

با توجه به موارد و نتایج آماری‌ که به آن‌ ها در روند مقاله اشاره کردیم، بازاریابی محتوا یا وبلاگ نویسی برای سایت بسیار حائز اهمیت است. به کمک این امکانی که گوگل در اختیار تان قرار داده است می‌توانید از یک ساز و‌ کار تبلیغاتی دائمی برخوردار باشید و مشتری‌ های بالقوه خود را به مشتری‌ های بالفعل تبدیل کنید.

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵ با سلام خدمت کاربران عزیز سایت فامو !!! در این پست ۴ قانون...
۵ اشتباه رایج در seo را بشناسیم و از آن ها اجتناب کنیم گوگل و سایرموتورهای جستجوگر همواره بایستی الگوریتم...
آموزش چند اصطلاح کاربردی در سئو رو برای شما آماده کردیم در این آموزش شما با چند کلمه مبتذی و...
افزونه سئو وردپرس , آموزش سئو وردپرس WordPress SEO Yoast نام افزونه حرفه ای سئو وردپرس می باشد. برخی از...