معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
968 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۱۶ آذر ۱۴۰۱

0c255845 cd7a 429b 92be 8e2b0b77a673 1024x581 - معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

اگر به اقامت در هتل های شیک و زیبا علاقه دارید، خوب است با هتل اسپیناس پالاس تهران آشنا شوید و برای یک بار هم که شده، اقامت در این هتل پنج ستاره را تجربه کنید.

هتل اسپیناس پالاس، هتلی 24 طبقه است که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد. قرارگیری هتل در یکی از بهترین مناطق تهران و موقعیت مکانی عالی این هتل، از امتیازات هتل اسپیناس پالاس محسوب می شود که باعث دسترسی راحت مهمانان هتل به جاذبه های مهم تهران می شود.

هتل اسپیناس پالاس، هتلی زیبا و منحصر به فرد

زمانی که شما به بلوار پیام در منطقه سعادت آباد تهران می روید، ساختمان مرتفع هتل اسپیناس پالاس را مشاهده خواهید کرد که با نورپردازی جذاب و معماری مدرن، خودنمایی می کند. به محض ورود به این هتل، آبنمای جذاب و استخر روباز هتل را مشاهده خواهید کرد و سپس وارد بخش لابی این هتل می شوید. لابی هتل اسپیناس پالاس بسیار زیبا و چشم نواز است و با لوسترهای تزئینی بزرگ، نقاشی های هنرمندان، فرش های دستباف و… دکوراسیون شده است. همزمان با تماشای زیبایی های لابی هتل اسپیناس پالاس، صدای دلنشین موسیقی زنده به گوشتان می رسد تا احساس آرامش و راحتی کنید.

7090871c 47e0 4516 ac7e 16bdd582d4b7 1024x580 - معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

در هتل اسپیناس پالاس، پرسنلی خوش برخورد و حرفه ای مشغول به کار هستند که تمام تلاششان را برای رفع نیازهای شما می کنند.

اقامتی آرام و راحت با انتخاب هتل اسپیناس پالاس

با اقامت در هتل اسپیناس پالاس، تمام نیازهای شما در طول اقامت در هتل خیلی سریع برطرف می شود تا لحظاتی آرام و بدون دغدغه را در این هتل تجربه کنید.

اولین چیزی که با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران نصیبتان می شود، برخورداری از امکانات رفاهی متنوع هتل است. در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل، انواع امکانات رفاهی وجود دارد و شما می توانید از وسایل شیک و مدرن هتل در طول مدت اقامت خود استفاده کنید. اینترنت پرسرعت، مبلمان، یخچال، دستگاه قهوه ساز، سرویس خواب، میز آرایش، مینی بار، اتو، سشوار و لوازم شوینده از جمله امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره است.

اگر دوست دارید به محض بیدار شدن از خواب، صبحانه ای مفصل و لذیذ را میل کنید، می توانید در هتل اسپیناس پالاس از بوفه صبحانه رایگان و متنوع هتل استفاده کنید و انواع خوراکی های خوشمزه و نوشیدنی های تازه را در وعده صبحانه میل کنید.

وجود انواع امکانات تفریحی در هتل اسپیناس پالاس

اگر در هنگام انتخاب هتل به امکانات تفریحی و رفاهی هتل موردنظر اهمیت می دهید، لازم است بدانید که در این هتل، انواع امکانات ورزشی مانند استخر روباز، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد و زمین تنیس وجود دارد.

از دیگر بخش های جالب در هتل اسپیناس پالاس می توان به وجود صرافی، بخش تهیه بلیط، پارکینگ رایگان، بخش کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، کافی نت و خشکشویی اشاره کرد.

وجود کافی شاپ و رستوران های درجه یک در هتل اسپیناس پالاس

اگر به کیفیت غذا و نوشیدنی در سفر اهمیت می دهید، لازم است بدانید که در کافی شاپ سان ست و کافی شاپ لابی هتل اسپیناس پالاس می توانید نوشیدنی های خوشمزه و شیرینی های گرم را میل کنید و لذت ببرید. همچنین در رستوران های این هتل می توانید انواع غذاهای ایرانی و خوراک های بین المللی را نوش جان کنید. رستوران های هتل اسپیناس پالاس بسیار زیبا و جذاب هستند و به بهترین شکل ممکن دکوراسیون شده اند تا لذت غذا خوردن را برای شما چندین برابر کنند.

5d74507a 217f 46d5 b499 e21bb6063025 1024x581 - معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس

بنابراین اگر به اقامت در هتل های لاکچری و مجلل علاقه دارید، هتل اسپیناس پالاس انتخاب خوبی برای شما خواهد بود که روزهای اقامت شما را با آرامش و راحتی ترکیب می کند. میزان رضایت از هتل اسپیناس پالاس به قدری زیاد است که بسیاری از مسافران و گردشگران، در سفرهای بعدی خود نیز هتل اسپیناس پالاس را برای اقامت خود انتخاب می کنند تا لحظات شیرین و آرامی در این هتل داشته باشند.

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران از سامانه رزرو اقامتگاه سفربازی

اگر می خواهید در این هتل شیک و لاکچری اقامت داشته باشید، همین حالا از طریق سامانه رزرو اقامتگاه و هتل سفربازی اقدام به رزرو هتل اسپیناس پالاس کنید و لذت حضور در یکی از بهترین هتلهای ایران را تجربه کنید.

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و براساس استاندارد...
همه ما شاهد پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی در سراسر جهان هستیم. در این زمینه محصولات و خدمات گسترده‌ای وجود دارد...
لیپوماتیک یکی از روش هایی است که شما را از شر چربی های اضافی رها می کند. با این حال...
همانطور که می‌دانید، دنیای امروز با سرعت زیادی به سمت فناوری در حرکت می‌باشد. یکی از آورده های تکنولوژی برای...