قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟

قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
714 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۲۲ دی ۱۴۰۱

قالب آموزشی استادیار مخصوص راه اندازی وب سایت فروش آنلاین است که بر پایه افزونه فروشگاه ساز محبوب ووکامرس طراحی شده است شما با استفاده از این قالب دیگر مشکل درگاه پرداخت نخواهید داشت این ویژگی باعث شده مورد تایید کاربران قرار بگیرید ما در این مقاله قصد داریم قالب استادیار اورجینال را با نال شده مقایسه کنیم و بگوییم قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟ که برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

c99a51e7 9f3a 4122 9c52 72c69ae73c35 - قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟

امکانات قالب استادیار وردپرس

طراحی این قالب بر اساس ووکامرس است و می توانید انواع محصولات فیزیکی و دانلود را به فروش برسانید همچنین امکان گذاشتن محتوای تخصصی وجود دارد که کاربر پس از خرید میتواند به آن دسترسی داشته باشد.

صفحات سایت به دلیل این که قالب هم المنتوری است و هم ویژوال کامپوزر، کار با آن بسیار آسان است فقط با کمی درگ و دراپ میتوانید صفحت جذابی برای خود طراحی کنید، نکته بسیار مهمی که در این قالب حائز اهمیت است سرعت بالای این قالب است که کاربران به راحتی می توانند یک صفحه را بارگذاری کرده و منتظر نمانند.

سرعت یک سایت در سئو میتواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد به همین دلیل باید سعی کنید هنگام خرید قالب از قالب هایی همچنون قالب استادیار استفاده کنید که دیگر لازم نباشد نگران سرعت آن باشید در ادامه در مورد سرعت و تاثیر آن بر سئو بیشتر صحبت خواهیم کرد.

مزیت قالب استادیار

قالب استادیار بی تردید یکی از بهترین قالب آموزشگاهی است با توجه به امکاناتی که این قالب در اختیار گذاشته به راحتی میتوانید یک دوره آموزش تهیه کرده و آن را به چندین هزار نفر بفروشید.

قالب استادیار امکانات بسیار کاربردی و متنوعی دارد و این کاربرد ها باعث میشود از خرید افزونه های مختلف بی نیاز شوید، از جمله امکانات این قالب میتوان به برخی ازموارد زیر اشاره نمود.

  • قابلیت استفاده از تمامی درگاه پرداخت همچنون زرین پال
  • در صفحه کاربری این قالب امکان مشاهده دوره های خریداری شده وجود دارد.
  • از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است.
  • امکان استفاده از افزونه رولوشن اسلایدر برای ساخت اسلایدر جذاب
  • این قالب از قابلیت ریسپانسیو برخوردار است.
  • امکان فروش هر دوره یکبار است.

تاثیر سرعت قالب استادیار بر سئو

یکی از مهم ترن فاکتور در انتخاب قالب سرعت است که قالب استادیار از سرعت بالایی برخوردار می باشد. ممکن است بعد از نصب قالب استادیار احساس کنید که سایت شما سرعت بالایی ندارد و موقع باز کردن صفحه اصلی باید زمان بیشتری منتظر بمانید یا ممکن است کاربرانتان ازسرعت سایتتان ناراضی باشند.

طبق آمار گرفته شده کاربران بیشتر از 3 ثانیه برای بارگذاری یک صفحه منتظر نمی مانند به همین دلیل باید قالب از سرعت بالایی برخوردار باشد اگر پس از نصب قالب استادیار احساس کردید سرعت سایت پاین است اصلا نگران نباشید زیرا با راهکارهایی که در ادامه بیان میکنیم میتوانید سرعت سایتتان را بهبود ببخشید.

روش های افزایش سرعت قالب استادیار

قالب استادیار بصورت خودکار ازسرعت بالایی برخوردار است با این وجود اگر احساس کردید سرعت بارگذاری صفحات پایین است میتوانید از راهکار هایی که درادامه به آنان مبپردازیم استفاده کنید.

  1. بهنیه سازی تصاویر و فیلم ها

یکی ازمهم ترین موارد که بر سرعت سایت تاثیر زیادی دارد تصاویر و ویدیوها هستند که باید حتما قبل از بارگذاری بهنیه شده باشند اگر قصد ضبط دوره را دارید قطعا با عکس و ویدیوهای زیاد سروکار خواهید داشت که بهتر است قبل ازهرکاری نسبت به بهینه سازی آن اقدام نمایید.

  1. استفاده از افزونه lazy load

اگر برای سایت خود از تصاویر و ویدیوهای زیادی استفاده میکنید حتما این افزونه را نصب کنید، این افزونه به این صورت عمل می کند که وقتی کاربر وارد سایت شود در ابتدا فقط تصاویر بالای صفحه لود می شود و همزمان با اسکرول به پایین صفحه، بقیه تصاویر در حالت لودینگ قرار می گیرند و به نوبت باز می شوند این کار باعث می شود درخواست ها به سمت سرور زیاد نشود و سرعت سایت بهبود یابد.

  1. استفاده از افزونه های ضروری

نصب تعداد زیاد افزونه باعث کند شدن سرعت سایت میشود بهتر است برای جلوگیری از این مشکل ازافزونه های ضروری مانند: افزونه یواست سئو، افزونه ثبت نام با شماره موبایل، افزونه افزایش امنیت مانند کپچا، افزونه WP Smush Pro برای کاهش حجم تصاویر و … استفاده شود تا از بالا رفتن حجم سایتتان جلوگیری کنید.

سعی کردیم به صورت کامل قالب استادیار را معرفی کنیم دراین مقاله سعی شد به مزیت و کاربرد هایی که دارد به صورت 0 تا 100 بپردازیم اکنون موقع خرید این قالب است باید بدانیم قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟ که برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

قالب استادیار اورجینال یا نال

محصولات اصلی همیشه از محصولات نال شده بهتر هستند و این موضوع فقط در مورد قالب نیست! در موارد واقعی مانند کیف و کفش و… وقتی کالای فیک خریداری می کنید یا از راه غیرقانونی به صورت رایگان دریافت کنید هیچ وقت نمی توانید بدانید که چه در انتظار شماست.

روزانه بیش از 10 هزار قالب نال شده برای وردپرس دانلود می شود، شما قالب های پولی وردپرس را به صورت رایگان دریافت میکنید اما آنچه شما نمی دانید این است که قالب های نال شده هزینه زیادی دارند و تاثیر بدی بر وب سایت شما خواهند گذاشت، قالب های نال شده یکی از روش هایی است که هکر ها با استفاده از آن می توانند به یک سایت دسترسی داشته باشند.

پس با این وجود جواب سوال قالب استادیار اورجینال بخریم یا نال شده رایگان؟ را گرفته ایم بهترین راه ممکن برای در اختیار داشتن امکانات و مزیت های زیاد استفاده از قالب اورجینال است.

در نتیجه

همانطور که اشاره شد قالب استادیار یک قالب آموزشی معروف است که ویژگی های جذاب این قالب مارا به خرید آن ترغیب میکند اگر قصد راه اندازی یک سایت آموزشی دارید بهترین راه خرید قالب استادیار اورجینال است با خرید این قالب از ویژگی هایی برخوردار خواهید شد که در نسخه نال یا رایگان آن به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

پروفیل سبک یا پروفیل مبلی که به قوطی سبک هم معروف است، از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و براساس استاندارد...
همه ما شاهد پیشرفت چشم‌گیر هوش مصنوعی در سراسر جهان هستیم. در این زمینه محصولات و خدمات گسترده‌ای وجود دارد...
لیپوماتیک یکی از روش هایی است که شما را از شر چربی های اضافی رها می کند. با این حال...
همانطور که می‌دانید، دنیای امروز با سرعت زیادی به سمت فناوری در حرکت می‌باشد. یکی از آورده های تکنولوژی برای...