افزونه وردپرس بازگشت پست ها

افزونه وردپرس بازگشت پست ها

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
4,030 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۱۴ خرداد ۱۳۹۴

. .

back post in wp 300x300 - افزونه وردپرس بازگشت پست ها

افزونه وردپرس بازگشت پست ها

سلام دوستان.امیدوارم حالتون خوب باشه، امروز یه افزونه رو میخوایم براتون معرفی کنم میدوارم که لذت ببرید.اسم افزونه  WP Revisions Control است شما با استفاده از این پلاگین می توانید یک راه ساده برای خنثی سازی تغییرات، بازگرداندن پست، و برگرداندن به پیش نویس قدیمی داشته باشید زیرا چون بسیاری از افراد بر این عقیده دارند که پستهای قدیمی و بدرد نخور حجم زیادی را اشغال می کند و انها را حذف کرده افزونه وردپرس  WP Revisions Control بهترین راه حل برای این کار (برگرداندن پستها) است اما برای این کار شما نیاز به ویرایش فایل پیکربندی دارید ما در ادامه به شما درباره کل جزییات توضیح خواهیم داد.

. .

آموزش بازگشت پست ها توسط افزونه WP Revisions Control

ابتدا افزونه  WP Revisions Control را دانلود کرده و پس از نصب آن را فعال کرده و به قسمت تنظیمات » نوشتن برای کنترل تجدید نظر می رویم.

revision control settings famo.ir  300x192 - افزونه وردپرس بازگشت پست ها

در پایین قسمت گفته شده ( تنظیمات » نوشتن ) شما شاهد بخش جدیدی میشوید که با انتخاب تعداد تجدید نظری که میخواهید برای ذخیره هر نوع پست را مشخص و انتخاب کنید چنانچه خواسته اید تمام تغییرات انجام شود تمامی انها را خالی بگذارید افزونه WP Revisions Control  به صورت خودکار همه ی پست ها را برمیگرداند و شما باید بر روی دکمه ذخیره کلید کنید دوستان همانطور که گفتم کار با این پلاگین  بسیار ساده و راحت می باشد امیدوارم که افزونه جدید  WP Revisions Control در بازگشت پست ها برای شما مفید بوده باشه.

امیدوارم که از این افزونه استفاده کنید و نظر و پیشنهاد خودتون رو قرار بدید، که اگه مشکلی داشتید حل کنیم. موفق و پیروز باشید..

اطلاعات

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

افزونه GDPR یکی از ساده ترین و محبوب ترین افزونه های Cookie Consent است. شما می توانید به سادگی افزونه...
افزونه Easy Update Manager، افزونه ای سبک و در عین حال قدرتمند است که به شما امکان می دهد تا...
  افزونه رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد تا آیکون های اشتراکی مربوط به RSS، ایمیل، فیس بوک، توییتر،LinkedIn...
افزونه Imsanity یکی از افزونه های تغییر سایز تصاویر در وردپرس است. به طور خودکار قابلیت تغییر اندازه عرض، ارتفاع...