دانلود افزونه انتخاب اتوماتیک تصویر شاخص وردپرس

دانلود افزونه انتخاب اتوماتیک تصویر شاخص وردپرس

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
3,231 بار
1 نظر
محمد رحمتی
۶ اسفند ۱۳۹۴

افزونه انتخاب اتوماتیک تصویر شاخص وردپرس Post  - دانلود افزونه انتخاب اتوماتیک تصویر شاخص وردپرس

دانلود افزونه انتخاب اتوماتیک تصویر شاخص وردپرس

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران سایت فامو !!!

در این ساعت افزونه ای بسیار کاربردی رو براتون آماده کردم که به صورت اتوماتیک انتخاب اولین تصویری که در نوشته های سایت شما می باشد را به عنوان تصویر شاخص انتخاب میکند و شما دیگر نگران این نباشید که تصویر شاخصی را برای وب سایت وردپرسی خود انتخاب نکرده اید و این کار به صورت اتوماتیک و راحت انجام می شود . در ادامه با ما همراه شوید …

حال به توضیح بیشتر این افزونه کاربردی میپردازیم:

دوستان عزیز یکی از مورادی که می تواند در سئو وب سایت نقش داشته باشد انتخاب تصاویر شاخص برای وب سایت وردپرس می باشد که اغلب دوستان به این موضوع بی توجهی می کنند ، شما دوستان عزیز می توانید به راحتی با استفاده از یک تصویر شاخص مناسب و حرفه ای ، سئوی وب سایت خودتان را بهبود ببخشید و در کسب و کار خود بهترین باشید ، که شما دوستان عزیز برای قرار دادن تصویر شاخص در سایت وردپرسی خود می توانید به تنظیمات سایت بروید و تصویر شاخصی را برای سایت وردپرسی خود با توجه به نوع قالب مشخص کنید و شما این موضوع را فراموش نکنید تا بتوانید از رقیبان خود بهتر بدرخشید ، و عزیزان برای این منظور افزونه ای در وردپرس موجود می باشد .

با استفاده از افزونه ای که امروز برای شما عزیزان معرفی می کنم ، شما می توانید اولین تصویری که در نوشته های سایت شما می باشد را به عنوان تصویر شاخص انتخاب نمایید که این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود و شما دیگر نگران این نباشید که تصویر شاخصی را برای وب سایت وردپرسی خود انتخاب نکرده اید و این کار به صورا اتوماتیک و راحت انجام می شود.

دوستان عزیز پس از این که افزونه را دریافت نمودید ، در پنل مدیریتی وب سایت وردپرسی خود نصب نمایید و در نهایت فعال سازید تا بتوانید از این افزونه استفاده کنید ، شما با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی و به صورت اتوماتیک برای سایت وردپرسی خود یک تصویر شاخص انتخاب نمایید و قرار دهید . پس از این که افزونه را فعال نمودید شما در بخش تنظیمات پنل مدیرتی خود با گزینه به نام Auto Post Thumbnail روبرو می شوید که حاصل نصب این افزونه در وب سایت وردپرسی شما است و شما با کلیک بر روی این گزینه می توانید به تنظیمات این افزونه دسترسی داشته باشید که تنظیمات این افزونه بسیار راحت است و شما لازم است انتخاب نمایید که تصویر شاخص برای وب سایت شما انتخاب شود . در این صورت شما می توانید برای تمامی مطالب سایت تان که تصاویر شاخصی ندارند ، تصا.ویر شاخص تولید نمایید. اگر از همه جنبه ها به سئو وب سایت خود توجه دارید ، پس هرگز انتخاب تصویر شاخص برای مطالب خود را فراموش نکنید که نقش اساسی و مهمی را دارد .

 

ما را از نظرات و انتقادات خود محروم نفرمایید …

با آرزو موفقیت برای شما کاربر عزیز

 

اطلاعات

دیدگاه کاربران

یک دیدگاه

مقالات مرتبط

افزونه GDPR یکی از ساده ترین و محبوب ترین افزونه های Cookie Consent است. شما می توانید به سادگی افزونه...
افزونه Easy Update Manager، افزونه ای سبک و در عین حال قدرتمند است که به شما امکان می دهد تا...
  افزونه رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد تا آیکون های اشتراکی مربوط به RSS، ایمیل، فیس بوک، توییتر،LinkedIn...
افزونه Imsanity یکی از افزونه های تغییر سایز تصاویر در وردپرس است. به طور خودکار قابلیت تغییر اندازه عرض، ارتفاع...