دانلود افزونه Jetpack برای وردپرس

دانلود افزونه Jetpack برای وردپرس

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
3,514 بار
4 نظر
محمد رحمتی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

jetpack for wordpress - دانلود افزونه Jetpack برای وردپرس

دانلود افزونه Jetpack برای وردپرس

Jetpack یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین افزونه های وردپرسی می باشد که توسط تیم WordPress.com منتشر شده است. این افزونه ابتدا بر روی سرویس وبلاگ وردپرس راه اندازی شد و هم اکنون در سایت های Self-Hosted وردپرس در دسترس است. توجه داشته باشید که برای استفاده از این افزونه، حتما باید عضو WordPress.com باشید. در ادامه به برخی از قابلیت های Jetpack می پردازیم …

قابلیت های افزونه Jetpack By WordPress.com

جت پک، یک افزونه قدرتمند است که بصورت All In One ابزارهای زیر رو در اختیار شما قرار میدهد …

 

Publicize

با این ابزار، شما میتونید بصورت اتوماتیک مطالب جدید سایتتون رو بلافاصله پس از انتشار، در شبکه های اجتماعی مثل Facebook و Twitter به اشتراک بگذارید.

 

WordPress.com Stats

حتما شما هم علاقمند به آنالیز بازدید سایت خودتون هستید. این ابزار برای کمک به شما ساخته شده است و بدون هیچ فشاری به سرور سایت، آمار کاملی از میزان بازدید سایت و… در اختبار شما قرار میدهد.

 

Get Notifications

رویدادهای جدید سایت خودتون رو تحت یک نوتیفیکیشن (آگاه کننده) در Toolbar وردپرس مشاهده کنید.

 

Jetpack Comments

این ابزار یک قابلیت بسیار خوب به بخش نظارت وردپرس اضافه میکند. با این ابزار، کاربران قادر خواهند بود با اکانت شبکه های اجتماعی نظیر Facebook در سایت شما لاگین کنند و سپس نظرات خودشون در مورد مطالب شما ثبت کنند.

 

Subscriptions

به کاربران سایت خودتون اجازه بدید تا مشترک مطالب و نظرات جدید سایت شما بشوند و به محض ارسال یک مطلب جدید توسط شما، یک Notification بوسیله ایمیل دریافت کنند.

 

Likes

این ابزار، یک گزینه Like به تمامی مطالب سایت شما اضافه میکند و کاربران میتوانند به مطالب سایت شما امتیاز بدهند و در نهایت مطالب محبوب تر رو در یک صفحه مجزا ببینند.

 

Carousel

یک ابزار ساخت گالری عکس کوچک است که قابلیت بزرگ نمایی عکس های سایت شما و اسلاید کردن اون ها رو دارد.

 

Post By Email

برای من که خیلی این اتفاق پیش اومده و شاید برای شما هم پیش اومده باشه که در جایی باشید که برای آپدیت سایت به پنل وردپرس دسترسی نداشته باشید. البته به لطف اپلیکیشن وردپرس این امر دیگر اتفاق نمی افتد. اما با این حال، این ابزار امکان ارسال مطلب در سایت بوسیله ایمیل رو فراهم میکند.

 

Sharing

یکی از راه های افزایش بازدید سایت اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی است. با این ابزار به کاربران سایت خودتون اجازه بدید تا مطالب شما رو در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر و… به اشتراک بگذارند.

 

Related Posts (جدید)

با این ابزار، میتونید آخرین نوشته های سایتتون رو تحت عنوان یک ابزارک (Widget) به کاربران سایت نشون بدهید.

 

Spelling and Grammar

البته این ابزار به کار فعالان وردپرس فارسی نمیاد، اما کار این ابزار چک کردن املا و ایرادات نگارشی متون وبسایت است. همونطور کع گفتم، این ابزار در وردپرس انگلیسی در دسترس است و در وردپرس فارسی بهره ای ندارد.

 

VaultPress

این ابزار از سایت شما در بازه های زمانی فایل پشتیبان (Backup) تهیه میکند و همچنین وردپرس شما رو در هرچه امن تر شدن، یاری میکند.

 

Omnisearch

وجود یک نوار جستجو در سایت، امری ضروری است. این ابزار با در اختیار قراردادن یک سرچ باکس کوچک در سایت، به کاربران امکان جستجوی خیلی چیزها رو در سایت شما میدهد.

 

Gravatar Hovercards

با این ابزار میتونید در انتهای هر نوشته از سایتتون یک کارت ویزیت از خودتون به نمایش بگذارید و همچنین با استفاده از گراواتار عکس خودتون رو در کنار مطالب خودتون قرار بدهید.

 

Contact Form

با این ابزار میتونید یک فرم تماس در سایت وردپرس خودتون داشته باشید که کاربران شما بتونن خیلی راحت با شما تماس بگیرند.

 

Tiled Galleries

با استفاده از این ابزار، میتونید با عکس های آپلود شده در وردپرس یک صفحه همانند یک مجله اینترنتی بسازید و اون رو برای خودتون Customize کنید.

 

Widget Visibility

با این ابزار میتونید تعیین کنید که کدوم ابزارک در چه صفحه ای قرار بگیره و در چه صفحه ای قرار نگیره. پس با این ابزار میتونید سایدبارهای وردپرس رو سفارشی سازی کنید.

 

Google+ Profile

با این ابزار میتونید لینک پروفایل Google Plus خودتون رو در آخر مطالبتون قرار بدید و مطالب نوشته شده توسط خودتون رو بصورت مستقیم در گوگل پلاس منتشر کنید.

 

WP.me Shortlinks

گاهی اوقات لینک های سایت شما بسیار بلند میشه و البته جت پک برای این مشکل راه حلی رو داره. سرویس کوتاه کننده ی لینک Wp.me بصورت خودکار لینک های سایت شما رو کوتاه میکنه و در انتهای مطلب سایت شما قرار میدهد.

 

Shortcode Embeds

با این ابزار میتونید به راحتی فیلم ها، تصاویر و… سایت های دیگر رو در سایت خودتون قرار بدید. مثلا میتونید براحتی فیلم های Youtube رو در سایتتون قرار بدید تا کاربرانتون بتونن اون ها رو مشاهده کنند.

 

Mobile Theme

با فعالسازی این ابزار، جت پک سایت شما رو برای Mobile Device ها آماده میکنه و باعث میشه سایت شما به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده بشه. به این حالت، ساخت نسخه موبایل هم گفته میشود.

 

Beautiful Math

شاید شما مدیر یک سایت علوم و ریاضی باشید. در علم ریاضی بسیاری از نمادها وجود دارند که با یک ادیتور معمولی نمیتوان اون ها رو نوشت. این ابزار به شما در زمینه تایپ و قراردادن فرمول های ریاضی در وردپرس کمک میکند.

 

Markdown

با این ابزار، کاربران شما میتونن بصورت Markdown تایپ کنند تا نظارتشون بصورت HTML در سایت شما قرار بگیره. البته فعال کردن این ابزار توصیه نمیشود.

 

Extra Sidebar Widgets

جت پک با این ابزار ابزارک های بساری رو در اختیار شما قرار میده. مثلا ابزارک RSS یا آپدیت اکانت توییتر شما. فعال کردن این ابزار توصیه میشود.

 

جت پک شش ابزار تخصصی دیگر رو نیز در اختیارتون قرار میده. این ابزارها رو میتونید در سایت Jetpack.Me مشاهده کنید. اگر صاحب یک سایت ساده وردپرس هستید، جت پک تمامی نیازهای شما رو برطرف میکنه. تنها نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید این هست که قبل از نصب این افزونه، در WordPress.Com عضو بشید و اطلاعات حساب کاربریتون رو در این افزونه وارد نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این افزونه نیز، میتونید به سایت توسعه دهندگان جت پک سر بزنید.

 

 

موفق و سربلند باشید

دیدگاه کاربران

4 دیدگاه

مقالات مرتبط

افزونه GDPR یکی از ساده ترین و محبوب ترین افزونه های Cookie Consent است. شما می توانید به سادگی افزونه...
افزونه Easy Update Manager، افزونه ای سبک و در عین حال قدرتمند است که به شما امکان می دهد تا...
  افزونه رسانه اجتماعی به شما امکان می دهد تا آیکون های اشتراکی مربوط به RSS، ایمیل، فیس بوک، توییتر،LinkedIn...
افزونه Imsanity یکی از افزونه های تغییر سایز تصاویر در وردپرس است. به طور خودکار قابلیت تغییر اندازه عرض، ارتفاع...