اسکریپت جی کوئری انتخاب بازه عددی با کشیدن دو المنت

اسکریپت جی کوئری انتخاب بازه عددی با کشیدن دو المنت

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
3,776 بار
0 نظر
پوریا زارعی
۳۰ مرداد ۱۳۹۵

post 1 - اسکریپت جی کوئری انتخاب بازه عددی با کشیدن دو المنت
اچ تی ام ال به صورت پیش فرض بسیاری از امکانات لازم برای ایجاد یه صفحه وب رو داراست اما خب بالاخره هیچ چیز توی دنیا کامل و تام نیست و اچ تی ام ال هم از این قاعده مستثنا نیست .
بسیاری از امکانات هستن که به صورت پیش فرض توی این زبان دوست داشتنی و شیرین وجود ندارن و برای ایجاد برخی المنت های صفحات وب شما نیاز دارید که از زبان های دیگه کمک بگیرید .
از اونجایی که معمولا نوشتن همچین المنت هایی با زبان های دیگه مثل جاوا و جی کوئری کار ساده ای نیست برنامه نویس ها برای سرعت دادن به کارشون از دست پخت بقیه استفاده می کنن . اسکریپت هایی که توسط افراد دیگه نوشته و آماده شدن و حالا شما کافیه اونا رو یه مقدار شخصی سازی کنید و تو صفحه مورد نظرتون ازش استفاده کنید .
امروز برای شما اسکریپتی نوشته شده با زبان جاوا و جی کوئری آماده کردیم که می تونید با اون دامنه و بازه های مورد نظر رو از کاربر دریافت کنید ، این المنت توی صفحات وب به خصوص صفحاتی که نیاز به ایجاد فیلتر ها دارن بسیار کارآمد هست .
ضمن اینکه می تونید ظاهر بخش های مختلف این اسکریپت رو به سادگی با ویرایش فایل سی اس اس به صورتی که دوست دارید شخصی سازی کنید و به این شکل توی وقت و انرژی صرفه جویی زیادی میشه .
دیگه راجع به اسکریپت صحبتی نمی کنیم ، بهتره خودتون دانلود کنید و ببینید یا اینکه می تونید دموی آنلاینی که از اسکریپت موجود هست رو مشاهده کنید .

 

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط