معرفی وبسایت آی تی پرداخت!

معرفی وبسایت آی تی پرداخت!

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
2,549 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۱۰ بهمن ۱۳۹۴

itpardakht 1 - معرفی وبسایت آی تی پرداخت!

معرفی وبسایت آی تی پرداخت!

این پست تنها جنبه معرفی خواهد داشت و بیشتر جهت آشنایی وبمستر ها منتشر می گردد

سلام دوستان عزیز، امروز قصد داریم تحت پستی با عنوان معرفی وبسایت آی تی پرداخت! یکی از سیستم های درگاه پرداخت جدید و بروز رو خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا شاید روشی برای مشهور شدن برند آی تی پرداخت باشد. یک موجود زنده همان قدر به اکسیژن نیاز دارد که یک فروشگاه اینترنتی به نقدینگی. مجرای ورود اکسیژن برای یک موجود زنده، بهترین وجه تشابه است برای یک درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه اینترنتی. دریافت نقدینگی مشتری در کمال سرعت، صحت و امنیت مهم‌ترین وظیفه یک درگاه پرداخت است و در صورتی‌که در این امر اختلال و مشکلی برای مشتری شما پیش بیاید کل فرایند خرید و اعتمادسازی فروشگاه شما ممکن است زیر سوال برود. سامانه آی‌تی‌ پرداخت یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات درگاه پرداخت الکترونیک است.

دریافت درگاه پرداخت مستقیما از خود بانک علاوه بر پیچیده بودن مراحل اداری و مالی باعث می‌شود که شما صرفا از طریق همان بانک قادر به دریافت وجه از کاربر باشید اما به کمک سامانه آی‌تی‌پرداخت درگاه فروشگاه شما به چند بانک برای پرداخت متصل خواهد شد و در صورتی‌که در لحظه پرداخت مشتری، بانک پیش‌فرض قادر به ارائه خدمات نباشد سامانه به‌صورت هوشمند به بانک دیگری متصل شده و مشتری می‌تواند وجه خود را پرداخت کند.

 .

قابلیت های آی تی پرداخت:

استفاده از خدمات آی‌تی‌پرداخت مستلزم ثبت نام رایگان و طی مراحل تکمیل اطلاعات و تأیید است. آی‌تی‌پرداخت بسته به نوع درگاه پرداخت اینترنتی که درخواست می‌کنید و همچنین میزان تراکنش فروشگاه شما، درصد بسیار کمی به عنوان کارمزد از مبلغ پرداخت شده کسر کرده و مبلغ پرداختی مشتری را به حساب شما در آی‌تی‌پرداخت واریز می‌کند که می‌توانید با ثبت درخواست وجه، تسویه حساب کرده یا مبلغ مد نظر را به حساب دیگری در آی‌تی‌پرداخت منتقل کنید.

همچنین فروشگاه‌های بزرگ با تراکنش بالا، می‌توانند از خدمات این سامانه با کارمزد توافقی استفاده کنند. قابلیت پرداخت مهمان از دیگر امکانات آی‌تی‌پرداخت است، کاربران بدون نیاز به عضویت می‌توانند از این طریق به حساب شما در آی‌تی‌پرداخت وجه انتقال دهند.

کافیست به این صفحه مراجعه و با داشتن شماره حساب آی‌تی‌پرداخت شما، از طریق کارت‌های شتاب همانند یک پرداخت اینترنتی انتقال وجه انجام دهند.

آی تی پرداخت دارای افزونه ها و اسکریپت هایی است تا امکان اتصال به سیستم مدیریت محتوا را فراهم سازد. سایت آی تی پرداخت فعالیت خود را از اول به صورت جدی شروع کرده و از نظر تیم فامو مورد تایید قرار میگیرد. اگر هنوز هم برای سایت خود درگاه قرار نداید پیشنهاد ما آی تی پرداخت است. اگر از این وبسایت تازه استفاده می کنید یا قبلا استفاده کردید، دیدگاه خود را در مورد پشتیبانی و امکانات، جهت استفاده مخاطبین دیگر قرار دهید.

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

در این آموزش وردپرس، شما را در فرآیند ساخت وب سایت چند زبانه راهنمایی می نماییم. شما متوجه خواهید شد...
به عنوان یک صاحب وب سایت، موارد متعددی وجود دارد که می خواهید سایت خود را در حالت تعمیر حفظ...
پیوند یکتا نام دیگری است که به URL صفحه وب می گویند. زمانی که شما مقاله ای را مشاهده می...
در این مقاله مرحله به مرحله، آموزش ساخت وب سایت با المنتور را در چند مرحله به شما نشان می...