۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵
۴ قانون طلایی سئو در سال ۲۰۱۵
با سلام خدمت کاربران عزیز سایت فامو !!!
در این پست ۴ قانون و تاپیک کلیدی رو که در سال ۲۰۱۵ شناخته شده و نتیجه شده رو واستون آماده و قرار دادم و امیدوارم که با رعایت این نکات بتونید سئو سایت خودتون رو بهتر و به اصطلاح سبز نگه دارید تا با موتور های جست و جو مشکلی پیدا نکنید ، در ادامه با ما همراه باشید…
در سال های اخیر سئو یک عنصر بسیار کلیدی در استراتژی های موفقیت یک بازاریابی و کسب و کار اینترنتی بوده است . اگر از آن دسته وبمسترانی باشید که به سئو بسیار اهمیت می دهند ، و مطالب فامو را همیشه در رابطه با سئو دنبال کرده باشید ، قوانین سئو هر چند مدتی تغییر یا کم و زیاد می شوند . هر موتور جستجویی برای خود قوانینی دارد و در حال حاظر همانطور که مطلع هستید، گوگل برترین موتور جستجو است ، پس باید سایت خود را بیشتر بر اساس قوانی گوگل بهینه سازی کنید .
البته گوگل عادت دارد که همیشه قوانین سئوی خود را اعلام نکند ، یا حداقل خیلی شفاف اعلام نکند . , وب سایت digitalsherpa ، ۴ قانون طلایی برای سئو در سال ۲۰۱۵ را معرفی کرده است که در این مطلب فامو آنها را توضیح خواهم داد .
۱ – کیفیت و مقدار محتوی مطالب شما
گوگل همیشه به وب سایت هایی که دنبال رتبه بهتر در نتایج جستجو هستند ، گفته است که کیفیت مطالب شما بسیار مهمتر از تعداد مطالب یا اینکه با چه سرعتی در سایت خود مطلب قرار می دهید است . دقت کنید ، برای مطالب خود متن بیشتری بنویسید ، البته نه هر نوع متنی ! باید مفید باشد تا کاربر وقت بیشتری را در وب سایت خود صرف کند . مطالب با محتوی و کیفیت بیشتر معمولا کاربرد بیشتری برای کاربران دارند و با توجه به این که بیشتر سیاست های گوگل بر همین اساس تعریف شده اند ، اگر این مورد را رعایت نمایید ، احتمال این که در نتایج گوگل بهتر پیدا شوید ، خیلی بیشتر می شود .
۲ – یا ریسپانسیو یا نسخه موبایل !
در چند سال گذشته همانطور که مطلع هستید ، استفاده از گوشی های موبایل هوشمند ، رشد نجومی را داشته است . آمار نشان داده است که در آمریکا از هر ۱۰ نفر ، ۹ نفر دارای موبایل های هوشمند هستند و با توجه به این که جستجو در اینترنت توسط سمارت فون ها امروزه بسیار رونق پیدا کرده است ، طبیعتا باید گوگل و سایر موتور های جستجو نیز در این باره برای وب سایت ها قوانینی وضع کند تا خود را با دنیای جدید سمارت فون ها سازگار سازند . بنابر این ، هر وب سایتی که تجربه وبگردی بهتری به کاربران خود که توسط موبایل های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند را بدهد ، رتبه بهتری در گوگل و سایر موتور های جستجو خواهد داشت . نتیجه می گیریم که یا برای سایت خودا نسخه موبایل قرار دهید ، یا وب سایت خود را ریسپانسیو طراحی کنید .
۳ – به جای کلمات کلیدی به محتوی بیشتر اهمیت دهید
بازم محتوی ! دقت کنید محتوی خیلی مهم هستش ! شاید از آن دسته از وبمستران باشید که متن بسیار کمی برای مطالب خود می نویسند امکا در عوض ۲۰۰ تا کلمه کلیدی برای هر پست تعریف می کنید ! شاید این سیایت در ۴ سال گذشته جوابگو بود ، زمانی که کلمات کلیدی حرف اصلی را در سئو می زدند ! اما قوانین جدید سئو این گونه نمی گویند . باید برای هر مطلب نهایتا ۶ الی ۱۰ کلمه کلیدی مرتبط انتخاب نمایید و مانور اصلی شما بر روی محتوی باشد . گوگل گفته است که به زودی اهمیت کلمات کلیدی نسب به context یا همان محتوی بسیار کمتر خواهد بود .
۴ – کپی نکنید ! خودتان بنویسید
گوگل در سال سال های اخیر کی استراتژی معرفی کرده است به نام Google Scraping که هنوز نیز ادامه دارد . نحوه کار به این صورت است که سایت های هرز و نامفید کم کم ، کمرنگ و بعد از مدتی تقریبا از نتایج گوگل حذف می شوند . عین جمله ای که گوگل در بخش وبمستر خود به آن اشاره کرده بود جمله زیر بود
” Google is beginning to scrape data directly from websites “ یعنی گوگل علمیات خراش داده را شروع کرده است . پس از این مورد چهار نتیجه می گیریم هرگز از سایت های مشابه کپی نکنیم ! حتی اگر هر ۴ روز یک بار یک مطلب در سایت خود قرار دهیم .
ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود محروم نفرمایید…
با آرزو موفقیت برای شما کاربر عزیز
یک دیدگاه