افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
3,230 بار
0 نظر
پوریا زارعی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵

post 2 - افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

مطمئنا بارها برای شما هم پیش اومده که تیتر پست هاتون مقداری طولانی بشه ، این طولانی شدن توی حالت عادی لطمه زیادی به شما و وب سایتتون نخواهد زد اما گاهی اوقات به خاطر شکل خاص قالب شما و محل قرار گیری تیتر اون ممکنه این طولانی شدن بد جوری به ظاهر سایتتون صدمه بزنه .

به طور پیش فرض تیتر های وردپرس هر جا که قرار بگیرن بدون شکست تا انتهای اون صفحه رو پر می کنن ، خب حالا برای مثال فرض کنید شما جلو تیترهاتون المنت های دیگه ای مثل دسته بندی و تاریخ و نام نویسنده و … رو قرار دادید ، اون موقعست که این مشکل بد جوری شما رو آزار می ده و هیچ راه حل پیشفرضی هم براش پیدا نخواهید کرد .

امروز می خوایم افزونه ای رو به شما معرفی کنیم که این مشکل رو برای شما حل می کنه و با مکانیزم ساده ای که برای این کار پیش بینی کردن دیگه هیچ مشکلی با تیتر های بلند سایتتون نخواهید داشت ، به این صورت که شما می تونید هر جای تیتر که بخواید خط رو بکشنید و ادامه تیتر رو به خط پایین تر ببرید خصوصا که لینک هاتون شکسته نخواهند شد و هر چند خط که تیتر داشته باشید همه اون تیتر به صورت یک لینک نمایش داده میشه .

 

خب اسم افزونه امروز ما هست Page Title Splitter ، برای شروع اون رو نصب و فعال کنید .

بعد از نصب و فعال سازی افزونه می تونید یکی از پست هاتون رو باز کنید یا یک پست جدید با یه تیتر طولانی ایجاد کنید که بریم سراغ مراحل بعدی .

خب مطمئنا با اولین باز کردن صفحه ویرایش پست هاتون متوجه اضافه شدن دکمه جدیدی به قسمت کناری عنوان پست میشید ، همون طور که حدس می زنید این دکمه رو افزونه برای ما ایجاد کرده تا بتونیم مشکل پست های با تیتر طولانی رو حل کنیم .

3 - افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

اگه تیتر پستتون رو می خواید ویرایش کنید روی دکمه کلیک می کنید و اون موقع یه نشانگر کوچیک زیر قسمت عنوان به نمایش در میاد ، شما می تونید این نشانگر رو هر جای تیتر که می خواید اولین شکست درش رخ بده قرار بدید .

4 - افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

همچنین شما می تونید چندین شکست رو توی تیترتون ایجاد کنید ، برای ایجاد یک نشانگر جدید می تونید بازم روی همون دکمه که کنار عنوان مطلبتون هست کلیک کنید تا یه نشانگر جدید براتون ایجاد شه ، هر جا که این نشانگر رو قرار بدید شکست بعدی رخ می ده .

5 - افزونه ایجاد نقاط شکست در تیتر مطالب وردپرس + آموزش تصویری

شما همچنین می تونید نشانگرهایی که اضافه کردید رو حذف کنید ، برای این کار کافیه روی نشانگر مربوطه کلیک کنید و بعد روی دکمه ضربدر قرمزی که ظاهر میشه بزنید تا اون شکست و اون نشانگر به کلی از بین برن .

بعد از اینکه تیتر پست رو از محل های مورد نظرتون شکستید کافیه پستتون رو ذخیره کنید یا اگه پست جدیدی هست روی دکمه انتشار کلیک کنید ، حالا می تونید نتیجه کارتون رو توی فرانت اند وب سایتتون مشاهده کنید .

ضمن اینکه پیشنهاد می کنیم وقتی تیتر طولانی ای دارید که نیاز به شکسته شدن داره توی اون تیتر از علائم سجاوندی هم استفاده کنید که خوندن تیتر ها برای کاربران سخت نشه .

امیدواریم این مطلب مورد پسندتون قرار گرفته باشه و الان یا در اینده بتونید از اون نهایت استفاده رو ببرید .

اگه فک می کنید یکی از دوستاتون به این مطلب نیاز داره پس به اشتراکش بزارید .

اطلاعات

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

در این آموزش وردپرس، شما را در فرآیند ساخت وب سایت چند زبانه راهنمایی می نماییم. شما متوجه خواهید شد...
به عنوان یک صاحب وب سایت، موارد متعددی وجود دارد که می خواهید سایت خود را در حالت تعمیر حفظ...
پیوند یکتا نام دیگری است که به URL صفحه وب می گویند. زمانی که شما مقاله ای را مشاهده می...
در این مقاله مرحله به مرحله، آموزش ساخت وب سایت با المنتور را در چند مرحله به شما نشان می...