11 دلیل برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

11 دلیل برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

می پسندم
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
423 بار
0 نظر
محمد رحمتی
۲ خرداد ۱۴۰۱

b6fb20f1 f959 43bd bd93 6ab0a39096b0 1024x505 - 11 دلیل برای ساخت کلیپ تبلیغاتی

اهمیت ساخت کلیپ تبلیغاتی بر کسی پوشیده نیست. شما با ساخت یک ویدیو تبلیغاتی می‌توانید مزیت‌های کسب و کار خود را به مخاطبان خود نشان دهید. بین انواع راه‌های انتقال پیام می‌توان گفت فرمت ویدیویی بهترین روش برای رساندن منظورمان به مخاطبان می‌باشد.

در اینجا 11 دلیل برای ایجاد یک ویدیو تبلیغاتی وجود دارد…

1. مردم کلیپ تبلیغاتی را دوست دارند

به موفقیت بی‌نظیر TikTok نگاهی بیندازید، یا نگاهی به آمار تماشای تلویزیون و یوتیوب در طول قرنطینه ویروس کرونا بیندازید (آنها وحشتناک هستند، به طوری که مردم به طور متوسط 40٪ از ساعات بیداری خود را صرف تماشای فیلم‌های ویدئویی در دستگاه‌های خود می‌کنند).

ما به طور اجتناب ناپذیری به سمت صدا و تصاویر متحرک کشیده می شویم. ما فقط از این طریق سیم کشی شده ایم. دیوارهای کپی وب نمی توانند رقابت کنند.

 

2. ویدئوها بینندگان را جذب می کنند

مردم واقعاً به یک ویدیو پاسخ می دهند. آیا راه بهتری برای اطمینان از تعامل فوری و ایجاد ارتباط فوری با بازدیدکنندگان وب سایت شما وجود دارد ؟ شما می توانید تیم و کارهایی که انجام می دهند را معرفی کنید.

سپس مشتریان می توانند چهره و شخصیتی برای نام و نام تجاری خود قرار دهند.

مردم از کسانی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.

 

3. آنها سریعترین راه برای خلاصه کردن نام تجاری شما هستند

آیا راه سریع تری برای جمع بندی نحوه انجام کارها، ارزش ها و حال و هوای شما وجود دارد ؟

لحن صدا مهم است. و کلام گفتاری همراه با تصویر و موسیقی بهترین رسانه است. این بهترین راه برای نشان دادن سرگرمی یا جنبه جدی شماست.

در عرض چند دقیقه، بینندگان یک حس 360 درجه از اینکه شما چه کسی هستید و چه چیزی برای ارائه دارید دریافت می کنند.

 

4. این یک راه عالی برای متمایز شدن از رقبا است

اینفوگرافیک ها، انیمیشن ها، جلوه های صوتی، موسیقی مناسب و رنگ – همه آنها یک تجربه تماشای زنده را ایجاد می کنند.

در ویدیوی خود ، به سراغ موسیقی و اینفوگرافیک‌های پر جنب و جوش می‌رویم و رویکرد قابل انجام خود را برجسته می‌کنیم – امیدواریم – این واقعیت را که ما خوش‌بین، پاسخگو و سریع هستیم.

 

5. این راه ایده آل برای ارتباط موفقیت های شما است

یا مشتریان شما. داستان هایشان را بگویید. مشکلاتشان را به اشتراک بگذارند راه حل های خود را به نمایش بگذارید

درام و دسیسه باعث ایجاد علاقه و احساس می شود و احساسات آنها را به یاد ماندنی می کند.

 

6. ویدیوها تأثیر ماندگاری دارند

علوم اعصاب به ما می گوید که تصاویر بصری سریعتر پردازش می شوند و ماندگاری بیشتری دارند. مغز انسان به جای انتزاعی، به انضمام می‌چسبد.

علاوه بر این، ما اطلاعاتی را که از طریق رسانه های ترکیبی منتقل می شود، به خاطر می آوریم. به عبارت دیگر، ما باید آن را بخوانیم، بشنویم، در عمل ببینیم.

ادگار دیل می‌گوید: «ما 10 درصد چیزهایی را که می‌خوانیم، 20 درصد چیزهایی را که می‌شنویم، 30 درصد چیزهایی را که می‌بینیم، 50 درصد چیزهایی را که می‌بینیم و می‌شنویم، 70 درصد از چیزهایی که با دیگران بحث می‌کنیم، 80 درصد از چیزهایی که با دیگران صحبت می‌کنیم، به یاد می‌آوریم. ما شخصاً 95 درصد از آنچه را به دیگران آموزش می دهیم تجربه می کنیم

 

7. دیدن واقعاً باور کردن است

نمایش محصولات، یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تاکتیک‌های فروش، با افزایش مالکیت تلویزیون در دهه 1950 روی کار آمد.

گاهی اوقات فقط وقتی چیزی را می بینید این سکه کم می شود. این امر به ویژه در مورد فناوری صادق است. دموهای Explainer راهی عالی برای نشان دادن چیزی بدیع است، چیزی که زمانی غیرممکن به نظر می رسید، چیزی که قبلا هرگز انجام نشده بود.

همانطور که کنفوسیوس گفت: «به من بگو فراموش خواهم کرد، به من نشان بده تا شاید به یاد بیاورممن را درگیر کن و متوجه خواهم شد

 

8. افزایش فروش

کلیپ تبلیغاتی که در صفحه فرود شما قرار می گیرند، ROI (بازده سرمایه) عالی را ارائه می دهند. آنها پویاترین راه برای ایجاد یک CTA (تماس برای اقدام) هستند.

گزارشی که اخیراً توسط گوگل منتشر شده است، نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان در صورتی که ویدیویی از آن محصول در حال استفاده را دیده باشند، 80 درصد بیشتر احتمال دارد محصولی را خریداری کنند.

 

9. سئو را تقویت کنید

صفحات وب دارای ویدئو احتمالاً در صفحه اول جستجوهای گوگل قرار می گیرند.

آنها همچنین بازدیدکنندگان را طولانی تر نگه می دارند.

 

10. ویدیوها قابل اشتراک گذاری هستند

… توسط شما و دیگران در رسانه های اجتماعی.

بازاریابان دیجیتال مینیاپولیس، گروه MLT، اخیراً در وبلاگ خود نوشتند: «ویدئوی اجتماعی 1200٪ بیشتر از محتوای نوشته شده و تصاویر ترکیبی ایجاد می کند.»

و در نهایت…

 

11. ویدیوها به طور فزاینده ای آسان و سریع انجام می شوند

آنها لازم نیست طولی حماسی داشته باشند. همانطور که گفتیم، به ظهور TikTok نگاه کنید. جذابیت آن ؟ مختصر بودن هر ویدیو هر کلیپ قبل از شروع به پایان رسیده است. همه ما این روزها توجه کوتاهی داشته ایم یا، بیایید با خودمان صادق باشیم، برای چیزهای بازاریابی داریم. و با این حال، زمانی که آنها به درستی انجام شوند، دینامیت هستند.

 

افکار نهایی 

اگر می‌خواهید چیزی مانند فیلم‌های تبلیغاتی مزه‌دار را در شبکه‌های اجتماعی کنار هم قرار دهید، ۱ دقیقه کافی است. بینندگان نیازی به دانستن همه چیز ندارند. فقط هدفشان جلب علاقه آنهاست به آنها طعم بدهید و مخاطب را گرسنه بگذارید تا بیشتر بداند.

دیدگاه کاربران

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد

مقالات مرتبط

به‌روزرسانی و افزایش دانش مدیران و کارآفرینان مطابق با عصر جدید کسب‌وکار، از مهم‌ترین اهداف ویدان از ابتدای شروع فعالیتش...
قالب آموزشی استادیار مخصوص راه اندازی وب سایت فروش آنلاین است که بر پایه افزونه فروشگاه ساز محبوب ووکامرس طراحی...
معرفی بخش ها و امکانات رفاهی هتل اسپیناس پالاس اگر به اقامت در هتل های شیک و زیبا علاقه دارید،...
وقتی که سالِ 2001، استیون اسپیلبرگ، فیلمِ هوشِ مصنوعی را به روی پرده سینما آورد، هیچکدام احتمال نمی دادیم تقریبا...